Scouting Landgoed Eerde wordt gerund door een team vrijwilligers die er samen voor zorgen dat er een groot deel van het jaar gekampeerd kan worden!  Het terrein is eigendom van Natuurmonumenten en de scouting pacht dit zodat scouts en niet scouts op dit prachtige terrein kunnen kamperen. Scouting Landgoed Eerde valt direct onder scouting Nederland, maar we hebben een eigen bestuur, kampstaf en klusteam.

De kampstaf

Zorgt ervoor dat als er kampeerders zijn er altijd een aanspreekpunt is en er prettig gekampeerd kan worden op ons kampeerterrein.

Het klusteam

Zorgt ervoor dat het terrein en gebouwen goed worden onderhouden, hier plannen we bijvoorbeeld klusdagen voor in.

Het bestuur

Is verantwoordelijk voor de planning, contact met Scouting Nederland, financiën en boekingen.

Op het terrein is altijd wel wat te doen!

Team foto's

Gezocht: vrijwilligers!

Lijkt het leuk om te helpen of om vrijwilliger te worden op ons terrein!?