Hier vind je onze tarieven, deze gelden voor dit kampeerseizoen.

Scouts

Hieronder vind je de kampeertarieven als je lid bent van scouting Nederland.

€ 5,- /p.p.per nacht

• Prijs is per overnachting
    • Dit is incl. toeristenbelasting!
    • En afval heffing!
    • Daggasten betalen €2,-

Niet Scouts

Hieronder vind je de kampeertarieven als je niet lid bent van scouting.

€ 7,50 /p.p.per nacht

• Prijs is per overnachting
    • Dit is incl. toeristenbelasting!
    • En afval heffing!
    • Daggasten betalen €2,-

Blokhut

Onze blokhut is ook te huur, incl. een simpele keuken.

€ 50,- /Scouts

€ 75,- /Niet Scouts

• Prijs is per dag
  • Er mag niet in de blokhut geslapen worden!
  • Er is geen 220 V aanwezig!
  • Wel 12V verlichting
  • De Blokhut beschikt over een openhaard

Materiaal

Wij verhuren ook materiaal.

De prijs staat bij het product

• Pionierhout (per meter) €0,20*
  • Vlottenpakket €7,50**
  • Banken en tafel (set)
  • Set prijs is voor een weekend €7,50 en voor een week €15,-

* Piohout is in beperkte mate aanwezig!

** Prijs is per dagdeel. Elk pakket bestaat uit een vlot met vier tonnen incl. peddels.

Reserveren & voorwaarden

Labelbooking

U kunt een reserveringsverzoek indienen via de website Labelbooking.nl. U ontvangt een mail, de zogenoemde reserveringsbevestiging, waarin de met u gemaakte afspraken worden vastgelegd.

In reserveringsbevestiging zit ook een geheime code. Samen met uw reserveringsnummer kunt u dan inloggen op labelbooking.nl/mijn reservering.

Binnen twee weken dient u:

• de reserveringsbevestiging digitaal te bevestigen
  • de eerste aanbetaling van 50% van de reserveringssom te voldoen.

Uiterlijk vier weken voor aanvang van de startdatum van de reservering dient u de tweede aanbetaling van de laatste 50% van de reserveringssom te voldoen.

Indien uw reservering korter is dan 14 dagen voor uw aankomstdatum op ons terrein, dan dient u het volledige bedrag voor aankomst op het terrein te hebben betaald.

Uw reservering vervalt, indien wij niet tijdig de reserveringsbevestiging en de aanbetaling hebben ontvangen.

Wij houden het recht voor om wijzigingen aan te brengen in de afgesproken kampeervelden. Uiteraard wordt u daar zo spoedig als mogelijk is over geïnformeerd.

Annuleren:

Het is mogelijk om u uw reservering te annuleren.

• Doet u dit binnen 3 maanden na dagtekening van de bevestiging dan wordt de aanbetaling minus € 15,00 administratiekosten terugbetaald.
  • Doet u dit meer dan 3 maanden na dagtekening van de bevestiging tot 1 maand voor aankomst dan vervalt de aanbetaling en vindt geen teruggave plaats.
  • In de periode van minder dan 1 maand tot en met de datum van vertrek wordt de volledige som in rekening gebracht zoals vastgesteld op de reserveringsbevestiging.

Financiën:

U betaalt per persoon per nacht.

In 2024 is het overnachtingstarief voor leden van Scouting Nederland € 5,00 per persoon per nacht. Voor overige kampeerders bedraagt het tarief € 7,50 per persoon per nacht.  De tarieven zijn inclusief btw.

De tarieven gelden voor het lopende kalenderjaar. In januari worden op de website de nieuwe geldende tarieven vermeld.

Tot 4 maanden voor aanvang van de kampeerperiode kunnen de aantallen nog kosteloos naar beneden bijgesteld worden. Bij het begin van de kampeerperiode vindt de eventuele verrekening plaats waarbij wordt uitgegaan van minimaal 80% van de kosten zoals staat vermeld in de reserveringsbevestiging.

Eventuele meerkosten dienen ter plaatse te worden voldaan.

Pinnen is niet mogelijk op het terrein. Digitaal overmaken via betaalverzoek kan wel.