Op ons kampeerterrein verhuren en verkopen we een beperkt aantal producten, hier vind je een overzicht.

Tijdens je verblijf kun je natuurlijk ook altijd overleggen met de kampstaf wat de mogelijkheden zijn.

Verhuur:

Vlottenpakket:

Vlak bij ons terrein stroomt de Regge die erg geschikt is om vlot te varen. We hebben martiaal voor vier vlotten incl. peddels. De vlotten zijn geschikt voor ongeveer 4 tot 6 personen.

Prijs per vlot: €7,50
   Aanwezig materiaal: 4 vlotten

Tafelset:

Tafels nodig tijdens je kamp? Wij hebben een aantal klap tafels te huur. Wil er je zeker van zijn dat er genoeg tafels zijn? Check dan tijdens je boeking of er voldoende voorraad is.

Prijs per set (weekend/week): €7,50/€15,-
   Aanwezig materiaal: 4 tafels - 2 banken

Piohout:

Een keuken pionieren of een toren, maar geen tijd of middelen om dit mee te nemen naar ons terrein. Huur dan het piohout bij ons. Wil er je zeker van zijn dat er genoeg hout is voor je project? Check dan tijdens je boeking of er voldoende voorraad is. Vooral in de weken met een hoge bezetting kan dit van toepassing zijn!?

Prijs per meter: €0,20
   Aanwezig materiaal: beperkt

Brandstempel:

Wil je een leuk aandenken aan je kamp of bezoek dan hebben we een brandstempel voor bijvoorbeeld op je scouting hoed of patrouille schild. Vraag bij de kampstaf voor de mogelijkheden.

Prijs: Gratis
   Aanwezig materiaal: N.v.t

Kubbs:

Even niks te doen tijdens je verblijf op ons kampeerterrein leen dan een van onze kubbs sets. Altijd leuk om te doen!

Prijs: Gratis
   Aanwezig materiaal: 2 Sets

Te koop:

Badge Eerde:

Bij onze kampstaf kun je een aantal verschillende "Eerde" badges kopen! We hebben een aantal badges die je als aandenken kunt kopen. Of je nu hebt genoten van een weekendkamp, een zomerkamp of een speciale groepsactiviteit, wij hebben de perfecte badge om je scoutingervaring te vereeuwigen.

De prijs van deze badge is €2,25

Naambandje Eerde: