Hier vind je een overzicht van onze kampeervelden!

Al deze velden en de blokhut zijn te huur. De verhuur, tarieven en voorwaarden vind je hier.

Reserveringen lopen sinds dit jaar via onze labelbooking site!

Kampeervelden:

Wespenlust

Als je het terrein oploopt vind je aan je rechterzijde wespenlust.
Op dit veld heb je verschillende mogelijkheden om met je groep te kamperen.
Het veld is geschikt voor meerdere patrouilletenten en grote tenten.
Het veld beschikt over een eigen waterkraan en een vaste stookplaats.
Dit veld grenst aan het algemene activiteitenveld.

water tap kampvuur hammock tent  ±35boy-scout 1

Ezelwei

Het nieuwste kampeerveld van Eerde. Dit veld is sinds 2015 te gebruiken. Het ligt direct na de ingang aan je linkerzijde. Het veld heeft een vaste stookplaats.

Berkenveld

Na binnekomst door de slagboom vind je aan de linkerzijde eerst Ezelwei en aansluitend Berkenveld. Het veld ligt verhoogd langs het pad. Het veld is geschikt voor zeker 6 patrouilletenten. Ook is er ruimte om grotere tenten te plaatsen. Berkenveld beschikt over een vaste stookplek.

water tap kampvuur tent  ±35boy-scout 1

Blokhutwei

Schuin tegenover de blokhut vind je de blokhutwei. Een mooi open maar met bomen beschut veld. Hier kan je met meerdere patrouilletenten kamperen. Dit veld heeft een vaste stookplaats. Naast de waterkraan vind je nog een stukje van oude fundamenten van een blokhut.

water tap kampvuur hammock tent  ±35boy-scout 1

Ridderwoud

Het grootste kampeerterein is Ridderwoud. Dit veld ligt schuin achter de blokhut en is zeer geschikt voor grotere groepen. Onder de grote naaldbomen vind je ruimte genoeg voor de tenten. Dit veld heeft een vaste stookplaats en eigen waterkraan. Het veld is gescheiden van Varenveld door de Helpersweg. Via deze weg kun je direct met de fiets naar de Hammerweg.

water tap kampvuur hammock tent  ±50boy-scout 1

Varenveld

Kamperen tussen de varens. Dat kan op Varenveld. Het veld is hoog gelegen, heeft een vaste stookplaats en eigen waterkraan. Ook dit terein is geschikt voor grotere groepen. Door de Helpersweg is het terein gescheiden van Ridderwoud. Via deze weg kun je direct met de fiets naar de Hammerweg.

water tap kampvuur hammock tent ±35boy-scout 1

Bij de beuk

Naast een prachtige oude beuk ligt het veld Bij de beuk. Dit is het kleinste kampeerterrein van Eerde en zeer geschikt voor hikers of kleine groepen. Het veld heeft drie inhammen ieder geschikt voor een patrouilletent. Hier vind je geen vaste stookplaats, maar mag je stoken in een vuurton. Het terrein heeft wel een eigen waterpunt.

Vogelwei

Een van onze wat kleinere velden is vogelwei. Dit veld ligt aan het einde van het terrein, naast Bij de beuk en tegenover Varenveld. Het veld heeft een ondergrond van gras. Het is voorzien van een vaste stookplaats en heeft een eigen waterkraan.

De Blokhut:

Blokhut

In het midden van het kampeerterein staat de Blokhut. De Blokhut is te huur en geschikt voor maximaal 40 personen. Huur je de blokhut zonder een kampeerveld dan betaal je €2,- p.p. dagvergoeding. In de Blokhut mag je niet slapen.

De Blokhut heeft een openhaard en is voorzien van tafels en banken, basic-keuken met 4 pitsgastel en enig keukeninventaris. Je moet wel zelf een gasfles meenemen. Aan de achterzijde van de Blokhut is de centrale toiletvoorziening en wasgelegenheid.

Tijdens de zomervakanties is de blokhut niet te huren. De blokhut is dan gereserveerd als noodvoorziening.

water tap kampvuur   ±40boy-scout 1

Boeken met kampeerveld

Met het nieuwe reserveringssysteem is het helaas niet mogelijk om de blokhut te reserveren zonder een kampeerveld. Wil je de blokhut huren voor een dagactiviteit neem dan contact op via het contactformulier of de knop hieronder.

Boeken zonder kampeerveld (contact formulier)

Terrein impressie